השתלת שיניים, מה זה שיקום הפה על גבי שתלים?

שיקום הפה על גבי שתלים – השתלת שיניים חדשות

השתלת שיניים היא כבר מזמן דבר שכיח בעולמנו. אם הפה מגיע למצב ירוד שפוגע בתפקוד שלנו- דלקות בחניכיים , נשירת שיניים או צורך בעקירת שיניים, ניתן לבצע את שיקום הפה על ידי השתלת שיניים. שיקום הפה מחזיר אותנו למצב בו השיניים מתפקדות ומשפר את חיינו בתחומים רבים- היכולת לדבר היטב, לאכול כל דבר שנרצה וכמובן הצד האסתטי- חיוך מלא בשיניים בריאות וצחורות תמיד גורם לנו ולסובבים אותנו להרגיש טוב יותר.

שיקום הפה - השתלת שיניים

שיקום הפה – השתלת שיניים

איך מתבצע שיקום הפה?

בהשתלת שיניים עוברים תהליך דנטלי שנקרא שיקום הפה על גבי שתלים. במקום השיניים שנעקרו מוחדרים ללסת שתלים המהווים תחליף לבסיס שן. השתלים הדנטליים הומצאו לפני 40 שנה בשוודיה ומאז השימוש בהם נהיה שכיח והתקדם מאוד.

תהליך ההשתלה הוא חשיפה של הלסת דרך החניכיים, והחדרה של השתלים ללסת. השתל המוחדר מהווה בסיס לשן. בדרך כלל, לאחר החדרת השתלים יש צורך בתקופת החלמה לפני הנחת השיניים החדשות על גבי השתלים. על השתל להיקלט בצורה טובה ויציבה בלסת המטופל על מנת להבטיח תוצאות טובות של ההשתלה. כיום התחום התקדם מאוד וכ- 95  אחוז מההשתלות מסתיימות בהצלחה.

השתלת השתלים הדנטליים היא השלב הראשון של שיקום הפה. לאחר מיקום השתלים הדנטליים מחברים אליהם את הגשר ועליו מתקינים את הכתרים הדנטליים שמהווים למעשה את מערכת השיניים החדשה שלנו.

רופא מיומן ויסודי- השתלה מוצלחת

השתלת שיניים הינה תהליך רגיש ועדין. חשוב ביותר הוא תהליך תכנון ההשתלה- כל רופא חייב לבדוק באופן יסודי את המטופל שעומד מולו ולהמליץ לו על אופי הטיפולים המתאים לו ביותר. יש להתחשב בגיל המטופל, במצבו הבריאותי הכללי ובמבנה הלסת שלו. לעיתים יש צורך בטיפולים נוספים להליך השתלת השיניים כגון הרמת סינוס או השתלת עצם וזאת בהתאם למבנה הלסת של המטופל.

את האיבר הרגיש שהוא הפה שלנו כדאי להפקיד ביד מקצועית ומיומנת. רופא מיומן, עדין ומקצועי ידע להפנות אתכם לטיפול המתאים לכם בדרך לשיקום הפה ולבצע את השתלת השיניים בצורה מוצלחת ואופטימלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *