הקלה על כאבי שיניים דרך השתלת שיניים

הקלה על כאבי שיניים

הקלה על כאבי שיניים בדרך כלל מתייחסת למקרים שבהם יש עששת הגורמת ליצירת חורים בשיניים. חורים שהצליחו להתרחב ולחדור עמוק יותר, מעבר לשכבת האימייל החיצונית של השן ולהגיע אל מוך השן ואל האזורים המעוצבבים (שבהם יש עצבים) של השיניים. במקרים כאלו פונים לטיפול שיניים שמאפשר את הצלת השן הפגועה כמו טיפולי שורש או ניקוי השן ושיקום שלה על ידי סתימה.

אבל לא תמיד מקור הכאב הוא חור בשן ולכן, טיפול כזה לא יביא הקלה על כאבי שיניים. יש מקרים שבהם דלקת חניכיים חריפה היא מקור הבעיה מאחר והיא פגעה באזורי החיבור שבין השיניים לעצמות הלסת.
התוצאה של דלקת כזו שאינה מטופלת בזמן היא התרופפותן והתנדנדותן של השיניים בשלב הראשון ובהמשך יכולה להביא לנשירת השיניים הטבעיות.

הקלה על כאבי שיניים בעקבות התרופפות השן

הקלה על כאבי שיניים בעקבות התרופפות השן

שיניים רופפות וכואבות

כאשר השיניים רופפות כתוצאה מהדלקת נותר כאב כרוני באזור הפה שמטופלים רבים הפונים לעבור השתלת שיניים מעידים עליו. הכאב נובע ממספר סיבות: ראשית, אזור החניכיים נפוך ואדמומי והנפיחות הזו מקרינה כאבים.
שנית, דלקת החניכיים החריפה גורמת פעמים רבות לנסיגתן של החניכיים ולחשיפתם של שורשי השן. באין רקמת חניכיים המגינה על אזורי השיניים התחתונים שבהם מתחברות השיניים אל עצמות הלסת גם רגישות השיניים לקור חום וכאב עולה משמעותית.
סיבה נוספת היא התרופפה של מערכת השיניים הטבעית. כאשר השיניים הופכות חלשות יותר כל נגיסה ברכיב מזון שאינו נוזלי גורם לכאבים עזים בשן. כאבים שגורמים לאנשים הסובלים משיניים רופפות להימנע מסוגי מזונות רבים ולעבור לאכילת מזון רך.

להשתלות שיניים בשיטה המתקדמת בישראל >>

הקלה על כאבי שיניים דרך השתלת שיניים 

כאשר השיניים רופפות או כאשר יש דלקת שיניים חריפה יש מקרים שבהם עדיין ניתן לבצע פעולת הצלה של השיניים על ידי טיפול מקיף באזור החניכיים, מיגור הדלקת וחיזוק החיבור בין השיניים לבין עצמות הלסת. אך במקרים רבים, אצל אנשים שהזניחו את הטיפול בדלקת לאורך שנים וכבר בלתי אפשרי להציל את השיניים השתלת שיניים מהווה את הפתרון.

השתלת שיניים במקרים כאלו משיגה את אותה הקלה על כאבי שיניים ומחזירה את מערכת השיניים של המטופל לתפקוד מלא ומאפשרת לו לחזור לדבר, לנגוס ולאכול כפי שיכול היה לעשות כששיניו הטבעיות היו בריאות וחזקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *