לעבור השתלת שיניים ברוגע

האם ניתן לעבור טיפול השתלת שיניים בשלווה?

טיפול של השתלת שיניים הוא פרוצדורה כירורגית מורכבת ובין אם מדובר בביצוע השתלות שיניים ביום אחד או בסדרת טיפולים ארוכה הקונוטציה הראשונית עבור מטופלים היא לחץ. בעבר רופאי שיניים היו מתייחסים ללחץ של המטופלים כתוצר לוואי בלתי נמנע של טיפול מסוג זה.
אבל כיום חל מהפך. מרפאות השיניים המובילות משקיעות מאמצים רבים בשיפור חווית הלקוח ובכלל זה בטיפול באותו לחץ המאפיין את המטופלים לפני ההשתלה.

השתלת שיניים ברוגע אחד

השתלת שיניים ברוגע אחד

השתלת שיניים לחוצה מול רגועה

מחקרים שבוצעו בענפי רפואה שונים ובטיפולים שונים הראו שכאשר הגוף במצב של לחץ וחרדה סיכויי ההצלחה של הטיפול וסיכויי ההצלחה יורדים בהתאמה. בנוסף, מטופלים לחוצים אשר חרדים מהטיפול מצריכים מרופא השיניים זמן רב יותר ומאמץ בהרגעת המטופל במקום להשקיע את כל מרצו בהצלחת הטיפול.

לכן, מרפאות שיניים המבצעות טיפולים של השתלות שיניים מעמידות לרשות המטופלים אמצעים מגוונים להפחתת רמות הלחץ:

פגישות ייעוץ –  חלק מתכנית הטיפולים כוללת פגישות ייעוץ והכוונה המאפשרות לזהות את רמת הלחץ של המטופל, להבין ממה נובע אותו לחץ ולנסות להעניק לו פתרון נקודתי. בנוסף, התברר כי אחד הגורמים המרכזיים לחשש וללחץ הוא חוסר ידע והבנה לקראת מה שצפוי בטיפול ולכן, שיחה עם רופא השיניים המטפל והסבר על התהליך מפיגים חששות ומכינים את המטופל לקראת הטיפול.

טיפול רפלקסולוגי – תופעה שהולכת ומתרחבת היא טיפול רפלקסולוגי של שעה למטופלים שעומדים לעבור השתלת שיניים. עדויות של מטופלים מראות כי הם מגיעים נינוחים ורגועים לטיפול ומעידים על השתלת שיניים שעברה ללא כאבים וללא מתחים.

קוקטייל מרגיע – רופאי השיניים המובילים בנו תמהיל חכם של כדורי הרגעה וטשטוש שמאפשרים למטופלים להיות בהכרה בזמן טיפול השתלת שיניים אך להימנע מכאבים וממתח גופני וכך לעבור את הטיפול בקלות רבה יותר.

לסיכום, הרוגע הוא חלק חשוב בכל טיפול רפואי ובכלל זה גם בהשתלות שיניים ואכן כיום ניתן להגיע רגועים לטיפול, לעבור אותו ללא טראומה מיותרת ולהחלים ממנו במהירות גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *