תרופות סבתא לדלקת חניכיים

תרופות סבתא לדלקת חניכיים  – חמש התרופות המוצלחות ביותר

תרופות סבתא לדלקת חניכיים נשמע אולי כמו נושא דומה לשתיית מרק חם כשמצוננים. אבל חשוב לדעת שההשלכות של דלקת חניכיים, בעיקר על אנשים מבוגרים יכולות להיות קשות הן מבחינה פיזית והן מבחינה כלכלית.

תודה סבתא

תודה סבתא

תרופות סבתא לדלקת חניכיים, אבל למה בעצם?

אחד הגורמים המרכזיים לאיבוד ולנשירת שיניים בקרב אוכלוסייה מבוגרת הוא דלקת חניכיים חריפה, דלקת כרונית שבסופו של דבר מביאה אלפי אנשים בכל שנה לבצע השתלות שיניים, שנחשבות לאחד מהטיפולים הדנטליים היקרים ביותר. כך, שבסופו של דבר תרופות סבתא לדלקת חניכיים ישרתו הרבה פעמים את הסבתא ואת הסבא בעצמם ויכולים לסייע להם לשפר את איכות החיים.

דלקת חניכיים מתחילה בעקבות בעיה ממושכת בשמירה על היגיינת הפה, בגלל צחצוח לא מספיק קפדני, חוסר הקפדה על שימוש בחוט דנטלי וויתור על ביקורים אצל שיננית אחת למספר חודשים.

חשוב לדעת שכשמדובר על תרופות סבתא לדלקת חניכיים, חשוב להתייחס אליהן כאל טיפול סימפטומטי מקל ולא כתהליך ריפוי מלא של הדלקת. בגלל הסכנה הכרוכה בדלקת חניכיים כרונית אין מנוס מפניה לרופא שיניים לטיפול מונע ולהקפדה על ביקור אצל שיננית אחת למספר חודשים.

ובכל זאת…

חמש תרופות סבתא לדלקת חניכיים – הנה זה מגיע

עראק – המשקה האלכוהולי המבוסס על צמח האניס. צמח האניס  – נוגד חמצון, בעל תכונות אנטי פטרייתיות וחומצה אולאית ושומנים אתריים שמצוינים לטיפול בדלקת ולשיכוך כאבים בזכות תכונות אנטי בקטריאליות. השילוב בין האלכוהול המחטא לבין מרכיבי האניס הופכים את העראק לתרופת סבתא טובה.

דלקת חניכיים היא תרוץ מצוין לקפוץ לטברנה

דלקת חניכיים היא תרוץ מצוין לקפוץ לטברנה

שטיפה במי מלח – למי מלח במינונים נכונים יש השפעה מצוינת על בריאות החניכיים והשיניים. המליחות הגבוהה פוגעת בחיידקים והמלח סופח אליו נוזלים וחומרים מאזור החניכיים.

נשפך מלח? אז תערבבו עם מים ותגרגרו

נשפך מלח? אז תערבבו עם מים ותגרגרו

תה וחליטות על בסיס בבונג מרווה ציפורן, אורגנו, זעתר וערער – לצמחים שונים יש תכונות אנטיבקטריאליות מצד אחד ותכונות מרגיעות ומשככות כאבים מהצד השני. לכן, מומלץ לעשות חליטה שמשלבת מספר צמחים כאלו שיסייעו להשגת אפקט אופטימלי. גם כאן צריך לגרגר מספר פעמים ביום.

לחלוט בשביל לא לחלות

לחלוט בשביל לא לחלות

סודה לשתיה – אבקת סודה שממוסת במים חמים היא בעלת סגולות רפואיות רבות ואחת מהן היא אפקט אנטיבקטריאלי. לכן, נעשה שימוש בסודה לטיפול באפטות לדוגמא, אך הסודה הוכחה כמסייעת גם במקרים של דלקת חניכיים.

סודה לשתיה - הצעת הגשה קולומביאנית

סודה לשתיה – הצעת הגשה קולומביאנית

שום – שום הוא ללא ספק אחד הדברים הבריאים ביותר שהטבע יצר. הוא מהווה סוג של אנטיביוטיקה טבעית ולכן האפקט שלו הוא גם בחיזוק ההגנה החיסונית של הגוף אך יש לו גם אפקט מקומי, אם מערבבים שום חי עם שמן זית ללעיסה ולמריחה על החניכיים יהיה אפקט חיובי בטיפול בדלקת.

כמה שיניים להגנה על החניכיים

כמה שיניים להגנה על החניכיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *