השתלת שיניים ותפקיד מעבדת השיניים

השתלת שיניים מאחורי הקלעים

על במת השתלות השיניים נמצאים הרופאים הכירורגיים המבצעים את ההשתלות והמרפאות לביצוע השתלות שיניים, בעוד שמאחורי הקלעים של עולם זה נמצאת מעבדת השיניים ובה טכנאי השיניים, מקום שבלעדיו לא יכלו השתלות השיניים להתבצע.

השתלת שיניים, מעבדת שיניים

השתלת שיניים, מעבדת שיניים

בעוד שהמטופלים מבקרים במרפאה ושם עוברים את התהליך של השתלת שיניים קיים מאחורי הקלעים עולם שלם הכולל ציוד טכני ייחודי וטכנאים מומחים שבו נוצרים למעשה השתלים המשמשים בהשתלות השיניים. במעבדות שיניים מייצרים עוד דברים רבים חוץ משתלים, לדוגמא- כתרים, שיניים תותבות, גשרים וציוד נוסף המיועד לשפר את חייהם של המטופלים ולהוות את אבני הבסיס בדרך לשיקום הפה אצל אנשים רבים.

בעבר היה קיים סוג אחד של שתלים דנטליים ששימשו לכל המטופלים ולכל סוג של השתלת שיניים, אך עם התפתחות התחום והתקדמותו לרמתו המקצועית כיום, נוצרו סוגים שונים של שתלים המותאמים למיקום המדויק בלסת ואף באופן אישי למטופל הספציפי בהתאם למבנה הפה והלסת שלו.

היכולת ליצר שתלים אשר מותאמים באופן אישי למבנה הלסת של המטופל שיפרה רבות את תוצאות ההשתלות , הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רפואית ויצרה שתלים יציבים יותר, עמידים ונוחים יותר המולבשים בצורה אופטימלית לעצם ומתאימים לפיו של המטופל. כמובן שגם התוצאות האסתטיות הן טובות יותר כאשר מדובר בשתל מותאם.

השתלת שיניים טובה, איכותית , יציבה, אשר תחזיק מעמד לאורך זמן ובעלת הצלחה מרבית בקליטת השתל בפה המטופל מתחילה במעבדת שיניים מקצועית.

טיב החומרים, איכות העבודה , המקצוענות והניסיון במעבדת השיניים באות לידי ביטוי בשתל שמייצרת המעבדה.

שתל טוב ייקלט היטב בפה המטופל, יתקבל ויתמזג היטב בעצם, לא יפריע למפתח הפה , כלומר- ירגיש נוח למטופל, או יותר נכון- לא יורגש כגוף זר אלא ישב בצורה טבעית ונוחה במקומו בתוך הפה וכמובן גם- ייראה טוב וישתלב טוב בין השיניים המקוריות.

לכן, כשמחפשים רופא שיניים שיבצע עבורכם השתלת שיניים חשוב מאוד לבחור מרפאה אשר עובדת עם מעבדת שיניים בעלת ניסיון מוכח בייצור שתלי שיניים ברמה מקצועית וגבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *