הלבנת שיניים עם כורכום

הלבנת שיניים עם כורכום – זה אמיתי?

כן, הלבנת שיניים עם כורכום זה אמיתי בהחלט. מסתבר שכורכום, התבלין הצהוב הפופולרי שכולנו מכירים, אינו מסתפק רק ביתרונות קולינריים. סגולותיו הבריאותיות של הכורכום הוכחו מדעית והקנו לו מקום של כבוד כתרופה של ממש. החדשות הטובות בגזרה הדנטלית: הוא אפילו מסייע בהלבנת שיניים טבעית באופן ביתי.

הלבנת שיניים עם כורכום

כורכום: הרבה יותר מתבלין

אם חשבתם שכורכום הוא אך ורק תבלין טעים לבישולים, תחשבו שוב. אבקת הכורכום הצהובה-כתומה שבמדף המטבח שלכם כנראה יכולה להועיל לכם גם בפן הבריאותי; מסתבר שלכורוכומין, המופק מצמח הכורכום, יש שלל סגולות בריאותיות חיוניות. בין יתרונותיו ניתן למצוא סיוע בירידה במשקל, מניעת מחלות לב והפחתת כולסטרול וסיוע במניעת דלקות וניקוי רעלים. יש אפילו הטוענים כי הכורכום מאט את התקדמות מחלת האלצהיימר ומחקר הוכיח כי הוא עשוי לעכב התפתחות של טרשת נפוצה. הרפואה הסינית נעזרת בכורכום מזה שנים בסיוע לאיזון הורמונלי מתוך תכונתו להזרים דם.

הכורכום נחשב לאחד מתוספי התזונה הטבעיים האפקטיביים ביותר ומתפקד כחומר אנטי-דלקתי שווה ערך של ממש לתרופות מערביות מהשורה הראשונה. אם תרצו להשתמש בתבלין למטרות בריאותיות ולא רק עבור טעם אקזוטי בתבשילים, כנראה שתצטרכו לצרוך אותו בתמצית או בקפליות, מאחר שהאבקה עצמה אינה מכילה כמות מספקת של חומר פעיל.

הלבנת שיניים כורכום אצלך בבית

מסתבר שמעבר ליתרונותיו הבריאותיים של הכורכום, יש לו גם יתרון אסתטי: הלבנת שיניים טבעית. חלק מהסובלים משיניים צהובות בשל הזנחה, עישון או שתייה מרובה של קפה ויין אדום, משתמשים בכורכום בתהליך הלבנת שיניים ביתית. ניכר כי הכורכום מספק תחליף הולם למדי להלבנת שיניים באמצעים כימיקליים בקופת החולים או באופן פרטי וכמובן – בעלות הרבה יותר נמוכה.

אסתטיקה דנטלית המבוססת על כורכום דומה להלבנת שיניים עם סודה לשתייה, הלבנת שיניים עם כורכום מסתייעת בכך שהכורכום מלטש את אמייל השן וגורם לשיניים להראות לבנות ובוהקות יותר. ככל שהסרת האמייל תהיה מרובה יותר, כך תפחת כמות הכתמים באופן משמעותי יותר. בהלבנת כורכום, השיפור במראה האסתטי הוא בדרך כלל די מהיר; לוקח בממוצע בין 3-5 ימים עד הבחנה בהלבנה משמעותית של השיניים. ההלבנה מתבצעת על ידי מריחה של כורכום על השיניים, אך מאחר שמדובר באבקה, יש לערבב את הכורכום עם שמן קוקוס בכדי להשיג אפקט משחתי ותוצאה אפקטיבית. החיסרון בהלבנה מסוג זה, ממש כמו בהלבנה עם סודה לשתייה, הוא שהאמייל של השן ישחק בהדרגה ויגרום נזק בלתי נמנע לשיניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *