השתלת שיניים ביום אחד וסיכויי ההחלמה ממנה

השתלת שיניים ביום אחד – טיפול מהיר והחלמה מהירה

"השתלת שיניים ביום אחד"- הוא משפט מפתה ומלא קסם למטופלים רבים המועמדים לעבור השתלת שיניים ומודעים לאורך הטיפול ולשלבים השיקומיים שמלווים השתלות שיניים.  עד היום הוכיחה השיטה את עצמה עם אחוזי הצלחה גבוהים. למה בעצם?

החלמה מהירה מתהליך השתלת שיניים ביום אחד

החלמה מהירה מתהליך השתלת שיניים ביום אחד

מה הם השלבים של השתלת שיניים?

השתלת שיניים קונבנציונלית כוללת מספר טיפולים על מנת להגיע לשיקום הפה- ראשית, נעקרות השיניים, ומוחדרים השתלים. כעת ישנו תהליך חשוב ורגיש המתרחש והוא קבלת השתלים על ידי הגוף. תהליך זה חשוב כדי שהגוף לא ידחה את השתלים ולא ייווצרו זיהומים.

בשלב זה יעניק הרופא למטופל שיניים זמניות, בדרך כלל מדובר בתותבות נשלפות. רק לאחר מספר חודשים יוכל המטופל לקבל את השיניים הקבועות המורכבות על גבי השתלים, כלומר, לסיים את תהליך שיקום הפה.

בהשתלת שיניים ביום אחד, לעומת זאת, מתבצע תהליך של "העמסה מידית"-  על גבי השתלים הטריים מותקן גשר זמני אשר מאפשר למטופל לדלג על שלב התותבות הנשלפות.

פה בעצם קבור הכלב

חשוב לדעת כי העובדה שההשתלה מבוצעת בפרוצדורה אחת ולא במספר פרוצדורות כירורגיות, מצריך תהליך החלמה אחד ולא מספר תהליכים, מקטין את הסיכויים לזיהום בכל טיפול ולכן מגדיל משמעותית את סיכויי ההחלמה.

נתונים שנאספו מהעולם מצביעים על סיכויי הצלחה של 95%!! אבל חשוב לדעת שסיכויים אלו תלויים לא מעט גם במיומנות של רופא השיניים המבצע את הטיפול ובניסיון שלו בטכניקת השתלת שיניים כזו.

מקרים קשים של מחסור בעצם

אחד היתרונות הגדולים של השתלה ביום אחד לעומת השתלה ארוכה היא ביכולת להתמודד עם מצבים שבהם נוצר חוסר של עצם באחת מהלסתות.
תפישת ההעמסה המיידית מאפשרת למקם מספר קטן יחסית של שתלים במיקומים שבהם עובי העצם מספק ובזוויות כאלו שישיגו יציבות גבוהה יותר של השתלים הדנטליים. עובדה זו מאפשרת כיום למטופלים רבים שבעבר רופאי השיניים הודיעו להם כי לא ניתן יהיה להשתיל להם שיניים בשל מצב עצמות הלסת לעבור השתלה ולהחזיר את הפה לתפקוד מלא.

בשל רגישות הטיפול ומגוון הקריטריונים המשפיעים על הצלחתו של הטיפול יש לבחור ברופא מקצועי, מומחה בתחומו וחף מאינטרסים כלכליים שיוכל לכוון אתכם להשתלה המתאימה לכם ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *