השתלות שיניים טובות לבריאות

אורח חיים בריא יכול להשפיע על תחומים רבים בחיינו. אין ספק שבריאותנו והאופן שבו אנו מתייחסים לגופנו משפיעים ישירות על מצבן של השיניים שלנו.

השתלות שיניים ואורח חיים בריא

השתלות שיניים ואורח חיים בריא

השפעת הבריאות על השתלות שיניים

אורח חיים לא בריא הכולל תזונה לא מאוזנת ,עישון והזנחה כללית יכול לגרום לבעיות רבות יותר בשיניים וליצור צורך בהשתלות שיניים אצל חלק מאתנו.

אך אורח החיים קשור בעוד דרכים להשתלות השיניים.

גם אם אנו נזקקים להשתלת שיניים כתוצאה לא ישירה מאורח החיים שלנו, יש להתחשב במצב הבריאותי של המטופל שמגיע לעבור השתלת שיניים. מצבים בריאותיים שונים מחייבים התייחסות של הרופא המבצע את ההשתלה ולעיתים משנים לגמרי את אופן ההשתלה.

השתלת שיניים ביום אחד בשיטה המתקדמת בישראל.
החזירו לעצמכם את החיוך בתהליך מהיר, קל וללא כאבים מיותרים! לפרטים נוספים  – לחצו כאן >>

 

כידוע, השתלת השיניים היא הליך רגיש ועדין, שמלווה בהתערבויות כירורגיות- פתיחה של הלסת, החדרת שתלים ולעיתים אף טיפולים חודרניים יותר כמו הרמת הסינוס והשתלת עצם. אנשים בריאים יעברו את הטיפולים האלו בקלות יותר בעוד שאנשים פחות בריאים כמו חולי סכרת, מעשנים, חולי לב או מבוגרים מאוד שיתקשו לעבור חלק מהטיפולים בשל מצבם הבריאותי הירוד. הסיבה היא בעיקר חוסר היכולת הטבעית של הגוף להחלים בצורה אופטימלית. יכולת הריפוי מההתערבויות הכירורגיות, כמו גם קליטה מוצלחת של השתלים החדשים יתאפשרו כאשר מדובר במטופל בריא יותר.

במקרים כאלו יש פעמים רבות יתרון לביצוע השתלות שיניים ביום אחד, כיוון שהליך מזורז כזה שלא מצריך מספר התערבויות כירורגיות אלא מצמצם אותן לידי הליך טיפולי בודד, מקל על מטופלים "בעייתיים" לעבור את הטיפול בהצלחה וממזער את הסיכוים לכישלון.

רופא שיניים מקצועי ידע לבדוק היטב על ידי תשאול, צילומים ובדיקות את מצבו הרפואי והבריאותי של המטופל היושב לפניו ואף ידע לתכנן עבורו תכנית טיפולי השתלת שיניים המתחשבת במצבו הבריאותי.

השתלות שיניים מחזירות את הבריאות לחיים

אמנם מצב הבריאות חשוב מאוד להצלחת טיפול השתלות שיניים אבל גם השתלת השיניים עצמה מסייעת לבריאותנו.
אנשים רבים סובלים לפני הטיפול מבעיות תזונה בגלל חוסר היכולת שלהם ללעוס כמו שצריך ומאחר והתזונה שלנו משפיעה ישירות על בריאותינו, ניתן לראות כיצד החזרה לשגרת אכילה נורמלית משפרת את מצב בריאותם של מטופלים רבים.

במקביל מחקרים מוכיחים כי המעבר משיניים תותבות או מחוסר בשיניים לשיניים מושתלות בולם או לפחות מעט משמעותית את התהליך של ספיגת עצם הלסת חזרה לגוף וגם בפן הזה השתלת שיניים ביום אחד תורמת לבריאותנו.

מכל הסיבות שנמנו, חשוב לוודא שרופא השיניים אכן התעניין במצבכם הבריאותי באופן יסודי כדי לדעת שתקבלו את תכנית הטיפולים המתאימה לכם ביותר בדרך לשיקום מוצלח של הפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *